Klacht DHL Express: DHL claim afdeling dient zijn werk te doen en mij terug te betalen

Frank Blok

Na 2 maanden en vele e-mails nog steeds mijn geld niet terug ontvangen van DHL. Ik wil mijn geld terug omdat mijn pakket was kwijt geraakt, uiteindelijk werd terug gevonden maar vervolgens niet bij de ontvanger maar bij mij als afzender werd bezorgd.

Mijn geld over maken naar mijn bankrekening zoals ik al vele malen per e-mail heb verzocht. Ik heb het benodigde formulier inmiddels al een keer of 7 verzonden.

Frank Blok
Uiteindelijke oplossing Dat email adres heb ik pas 9 keer een bericht gestuurd. Steeds 0 op rekest gekregen. Dus wat is er nu precies opgelost aan mijn klacht? Helemaal NIETS. Mooi dat u nog vertrouwen heeft in de manier van werken zoals u beschrijft, ik heb daar na 9 emails geen vertrouwen meer in. Waarom regelt DHL de terugbetaling niet? REGEL HET ALS KLANTENSERVICE IN PLAATS VAN JULLIE TE VERSCHUILEN ANDER 'EEN ANDERE AFDELING'. En toch ook typisch dat ik, zodra ik via deze website publiekelijk klaag, er opeens actie komt van jullie gewone klantenservice. Als ik de gewone klantenservice direct mail hoor ik ook niets.