Klacht DHL Express: dhl denkt ddat mijn adres fout is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369394
Gebruiker
OchtendKabel#440
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op mijn tracking staat "Als gevolg van een fout in het adres kon de zending niet worden bezorgd." ik heb gewoon het juiste adres ingevuld..

De oplossing

ik wil dat mijn pakketje word gezocht en direct naar mijn huis verzonden word!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een zending verwacht waar mogelijk wat problemen mee zijn. Ik ben alleen bang dat DHL Parcel en DHL Express niet de juiste partij zijn om u hiermee te helpen. Doorgaans worden zendingen van buiten Europa namelijk niet met DHL Parcel geleverd, maar met PostNL.

    Mijn advies is om eerst even te controleren of PostNL u meer over deze zending kan vertellen. Zo niet, neem dan contact op met de verzender van uw pakket. Die kan dan bij hun lokale DHL een verdere navraag opstarten.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OchtendKabel#440
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen