Opgelost door DHL Express: DHL-depot op werkdag 22 mei gesloten!

angry Opgelost
Gebruiker1540890902

Pakket woensdagmiddag 0m 15.32 uur aangeboden. Ik was net 2 minuten het huis uit gelopen om meteen na 3 minuten weer thuis te komen.
De DHL-bus was weg en kwam niet meer terug., die dag, Kaartje in de bus ontvangen, dat het pakket bij DHL-depot, Dieselweg, Bunschoten gebracht zou worden. Op Hemelvaartsdag is het depot gesloten, heb ik begrip voor. Dan Vrijdagmiddag na 15.00 uur ophalen bij depot.
Ik was er om 15.16 uur. Hangt er een papier aan de deur: Vandaag zijn we gesloten. Hoe kan dat?? Een depot moet op werkdagen toch open zijn?
Nu moet ik zeker tot maandag 25 mei wachten????

Dat ik mijn pakketje uiterlijk morgen krijg.
Bezorgcode 6WA6827UB

DHL Express
    Goedemiddag,

Graag zouden wij verder naar uw situatie kijken. Maar hiervoor komen we op dit moment nog wat gegevens tekort. Graag ontvangen wij van u; uw postcode, huisnummer en als u deze heeft het zendingsnummer/ de track en trace code van deze zending.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u de zending vrijdag wilde afhalen. Tot uw grote verbazing was de locatie gesloten terwijl deze wel open had moeten zijn. Nu moest u tot vandaag wachten om het pakket af te halen. Sorry voor het ongemak.

Ik zie dat deze locatie inderdaad open had moeten zijn. Wij pakken dit intern verder op om herhaling hiervan te voorkomen. Inmiddels zie ik wel dat u het pakket heeft af weten te halen. Nogmaals mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Heeft u verdere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare

Gebruiker1540890902
Ik heb het pakket vanochtend opgehaald. Maar het is echt niet leuk, dat we zolang hebben moeten wachten. En ook nog s voor een dichte deur komen, terwijl op het internet stond, dat het depot geopend was. Was echt balen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?