Klacht DHL Express: DHL doet haar werk niet.

Zowaar!

Na een bezorging van DHL met een zeer onbeschofte chauffeur die schreeuwde "of ik mijn pakket wilde of niet!" en vervolgens met pakket en al vertrok... Dit mondde uit op een situatie waar politie nodig was om mijn pakket in handen te krijgen.
DHL heb ik ondanks klachten, nooit meer gehoord terwijl ik toch al jarenlang klant bij ze was.
Nu wordt er een levering geboycot. Ik ben de hele dag al aanwezig, zichtbaar aan het werk, begin van de avond zag ik de DHL bus aan de overkant staan... én weer vertrekken. Even later was de melding op de track&trace site dat ik niet aanwezig zou zijn.
De invoerrechten heb ik intussen alvast naar DHL overgemaakt dus mij hebben ze persoonlijk niet meer nodig voor een levering. Maar ik wil dat pakket nu wel snel geleverd zien. Nu de invoerrechten betaald zijn, kunnen ze het pakket dus bij de sportzaak, twee deuren verder, afleveren... Morgenochtend! Dit is wat ik in de klacht naar hen toe heb laten weten.

Behalve dat ik mijn pakket wil ontvangen, wil ik vooral dat DHL te weten krijgt dat ze slechte service leveren. En dat alle klachten onder hun neus geschoven wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat er iets is voorgevallen tijdens de bezorging van een pakket en er hierdoor een levering niet gedaan wordt op dit moment. Helaas kan ik met de code en uw postcode en huisnummer geen zending vinden in ons systeem.

Heeft u voor mij het zendings- of traceernummer? Dit begint meestal met 3S, JVGL of JJD. Het zendings- of track & trace-nummer wordt standaard door de verzender aan de ontvanger doorgegeven. U heeft vermoedelijk dus een e-mail van de verzender waarin dit nummer staat. Zo niet, dan kunt u het bij de verzender opvragen. Ik verneem het graag van u.

Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?