Klacht DHL Express: Dhl doet niets als je ontvanger bent van een pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 664022
Gebruiker
A.M.M. van Eekelen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb wat gekocht via marktplaats , heb naam adres van de afzender, track en tracé code door gestuurd gekregen op zat 20 mei afgeleverd bij een dhl punt , maar als ik de code controleer staat er dat hij nog steeds niet afgeleverd is bij sorteercentum , ik heb contact gehad met dhl, maar voor de ontvanger kunnen ze niks doen , alleen de verkoper mag een klacht indienen , ik heb helaas nog geen contact kunnen krijgen met de verkoper ervan , wat kan ik hier nog aan doen dat dhl in actie komt …gaat om 750.00 euro

Gewenste oplossing

Dat ze kijken of mij pakket nog bij hun service punt sta
Geboden oplossing
met dit antwoord kan ik niks mee ,dat hebben ze me al verteld via de chat met dhl, en dat was ook niet mijn vraag ,ik kan de verzender niet bereiken ,maar wat kun je betekenen voor de ontvanger , niets dus
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Na controle van het doorgegeven zendingsnummer JVGLOTC0045854193 is te vinden dat het pakket na 20 mei geen beweging laat zien na het doorsturen naar het sorteercentrum.

    Om na te kunnen gaan wat er aan de hand is, zal door de afzender van dit pakket een onderzoek aan te vragen zijn. Dit vanwege het feit dat de afzender de opdrachtgever is van DHL.
    Mijn excuses dat ik u niet verder kan helpen en u moet verwijzen naar de afzender van dit pakket met
    wie u de koop bent overeengekomen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,

    Laura
    DHL Parcel E-care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen