Opgelost door DHL Express: DHL doet niks met klachten (ook niet hier op klachtenkompas)

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 392248
Gebruiker
PaulGijsen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin deze week plaats ik hier een klacht dat DHL mijn klachten niet serieus opneemt en alleen maar steeds een update stuurt dat het nog lange duurt. Vervolgens reageerd DHL hier weer met "vervelend dat u klachten heeft en we gaan er alles aan doen". Ik stuur vervolgens in een prive bericht al mijn nummers op waar ik al veel te lang op wacht en dat ik het absurd vind dat het zo lang duurt en dat iedere klacht vooruit geschoven wordt en wat krijg ik als antwoord:

CY907XXXDE Is de claimsafdeling mee bezig (sinds 21-8!!!)
CY919XXXDE Is de claimsafdeling mee bezig (sinds 2-9!!!)
CY909XXXDE Op de hoogte gesteld door onze backoffice (verwacht antwoord 8-11!!)
CY900XXXDE Op de hoogte gesteld door onze backoffice verwacht antwoord vandaag maar helaas)
CY915XXXDE Op de hoogte gesteld door onze backoffice (verwacht antwoord 6-11!!)
CY904XXXDE Onderzoek voor nodig
CY903XXXDE Onderzoek voor nodig
CY905XXXDE Onderzoek voor nodig
CY918XXXDE Onderzoek voor nodig
CY905XXXDE Onderzoek voor nodig

*Ik heb de nummers aangepast

Ik krijg vervolgens van 1! van de klachten een update en die luidt dat ik vandaag een update zou krijgen maar dat ze nog geen nieuws hebben (zoals met elke klacht ondertussen) en dat ze een nieuwe update datum afgeven van 6 NOVEMBER!!!!! DHL raakt een zending kwijt 24 augustus en ze komen met een update 6 november??? Dit is 2,5 maand.

Ik ben ondertussen op het punt dat ik stop met DHL aangezien zij schandalig omgaan met claims. Als ik dan een update stuur of vraag merk ik gerwoon aan de desbetgreffende werknemer dat het ook nog irriteerd dat ik een update vraag.

Schandalig hoe DHL met zijn klanten omgaat



De oplossing

Mijn claims serieus en adequaat oppakken en niet 2 maanden vooruit schuiven

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u met de afhandeling van claims niet tevreden bent. Mijn excuses daarvoor. Een oplossing ga ik u echter niet kunnen bieden. Zeker bij internationale zendingen hebben we te maken met een langere afhandelingstijd. Mijn excuses als dit niet duidelijk was. U tussentijds over een lopende claim of onderzoek informeren is helaas vaak ook niet mogelijk. Als er een nuttige update is dan brengen we u daar momenteel al zo snel mogelijk van op de hoogte.

    Al snap ik volledig dat u het graag sneller zou zien, voor dit soort kwesties kan ik u alleen om geduld vragen.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PaulGijsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
afwachten dan maar weer maar tenminste wel een keer een helder antwoord
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?