Klacht DHL Express: Dhl doet zijn werk niet goed!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368139
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is nu al de zoveelste keer dat dhl niet aanbelt en mijn pakket op gemist zet. Het is onmogelijk dat ze langs zijn gekomen omdat ik al de hele dag thuis wacht op mijn pakketje..

De oplossing

Ik wil dat ik voortaan als ik een pakket bestel serieus genomen wil worden. Dhl hoort netjes aan te bellen en mij het pakketje te overhandigen en niet niet aanbellen en vervolgens bij een afhaalpunt zetten..

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. U legt uit dat dit vaker gebeurd. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

    Ik heb uw zendingen nagekeken en zie voor gisteren twee pakketten staan. Deze heb ik nagekeken en zie dat er het volgende is misgegaan. Er is een 'overmacht' situatie ontstaan (denk aan ziekte of uitvallen van een chauffeur) en hier is voor één van de twee pakketten de juiste scan gegeven. Bij het andere pakket heeft de chauffeur per ongeluk 'niet thuis' gescand.

    Omdat u uitlegt dat dit vaker gebeurd raad ik u om als u dat nog heeft deze voorbeelden (traceernummers) aan ons door te geven. Dan kunnen wij nagaan wat er mis heeft kunnen gaan en eventueel zorgen dat de juiste persoon hierop wordt aangsproken.

    Sorry voor het ongemak.

    Hartelijke groet,

    Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nou vandaag zouden ze dus rond 11:00 en 15:00 komen ik weer hele dag wachten thuis voor niks.. en weer zijn ze niet gekomen wat een slechte service !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen