Klacht DHL Express: DHL drukt pakje achterover!

sad Niet opgelost
Marc1972

Bij mij zou afgelopen vrijdag om 10:00 uur een pakketje zijn bezorgd als ik dat mag geloven via de track and trace. Ik lag die dag echter ziek in bed en heb absoluut niets in ontvangst genomen dus. Via de track and trace zie ik dat het pakketje aangenomen op mijn adres, echter met een verkeerd geschreven achternaam en een totaal onbekende handtekening. Mijn buren weten van niets, dus kennelijk is mijn pakje achterover gedrukt door de bezorger!

Ik wil gewoon mijn pakje en niet dat deze op deze manier te makkelijk achterover kan worden gedrukt door een criminele bezorger!

DHL Express
    Beste heer/mevrouw Kooij,

Mijn excuses dat het pakket ten onrechte als "bezorgd" is aangeduid. Het is zinvol een onderzoek te laten starten naar waar het pakket zich momenteel bevindt. Dit moet echter opgestart worden door de verzender.

Ik adviseer u e melden bij uw verzender dat u het pakket niet ontvangen heeft. De verzender zal dan een onderzoek opstarten bij DHL. Hopelijk komt het pakket dan snel alsnog bij u terect.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

Marc1972
Er wordt onderzoek gedaan, maar dat biedt geen garantie dat dit goed wordt opgelost. Afwachten dus maar helaas...

Ook een klacht indienen over DHL Express?