Klacht DHL Express: DHL drukt pakje achterover!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 313919
Gebruiker
Marc1972
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij mij zou afgelopen vrijdag om 10:00 uur een pakketje zijn bezorgd als ik dat mag geloven via de track and trace. Ik lag die dag echter ziek in bed en heb absoluut niets in ontvangst genomen dus. Via de track and trace zie ik dat het pakketje aangenomen op mijn adres, echter met een verkeerd geschreven achternaam en een totaal onbekende handtekening. Mijn buren weten van niets, dus kennelijk is mijn pakje achterover gedrukt door de bezorger!

De oplossing

Ik wil gewoon mijn pakje en niet dat deze op deze manier te makkelijk achterover kan worden gedrukt door een criminele bezorger!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Kooij,

    Mijn excuses dat het pakket ten onrechte als "bezorgd" is aangeduid. Het is zinvol een onderzoek te laten starten naar waar het pakket zich momenteel bevindt. Dit moet echter opgestart worden door de verzender.

    Ik adviseer u e melden bij uw verzender dat u het pakket niet ontvangen heeft. De verzender zal dan een onderzoek opstarten bij DHL. Hopelijk komt het pakket dan snel alsnog bij u terect.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marc1972
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt onderzoek gedaan, maar dat biedt geen garantie dat dit goed wordt opgelost. Afwachten dus maar helaas...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen