Opgelost door DHL Express: DHL duidelijkheid ,vakkennis en transparantie

sad Opgelost
J.P. van Elst

DHL stelt dat de zaak is afgedaan maar wat blijkt , na informatie te hebben ingewonnen, dat het niet klopt wat DHL stelt. De juridische dienst heeft mij geadviseerd om de klacht door te zetten naar Het Europees Consumenten Centrum (ECC). Wat ik zo juist heb gedaan. Nogmaals wil ik benadrukken dat het niet om het bedrag van € 1.50 gaat maar om de transparantie van het Moloch dat DHL heet.

DHL dient niet halverwege de communicatie het contact te verbreken.

DHL Express
    Bestge heer Van Elst,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals ik al aangaf, blijven wij bij ons antwoord. Mocht u het niet eens zijn met de beslissing van onze afdeling Claims, benadert u hen dan rechtstreeks. Zelfs al zou u gelijk hebben met uw standpunt over het bedrag van € 1,50, dan nog zijn wij als klantenservice niet gerechtigd het oordeel van onze afdeling Claims te overrulen.

Reageert u dan dus op het antwoord dat u van hen hebt gekregen alstublieft. Het heeft geen enkele zin steeds klachten op Klachtenkompas te blijven plaatsen. Wij hebben ons antwoord al vele malen gegeven en kunnen niets voor u betekenen.

Harald
    Webcare DHL Parcel

J.P. van Elst
Eindelijk na 8 weken van gesteggel met DHL is bijna het gehele bedrag van de claim uitgekeerd. Voor het restant bedrag ,wat ondertussen een principe zaak is geworden vanwege de onduidelijkheid bij DHL heb ik op aanraden van Consuwijzer contact gezocht met Europees Consumenten Centrum (EEC). Deze instantie houdt zich bezig met consumentenbescherming. binnen Europa. Mij is namelijk nu duidelijk dat DHL, oorspronkelijk een buitenlands bedrijf, bepaalde zaken niet duidelijk in de algemene voorwaarden denkt te hoeven vermelden. Het is echt een principe zaak voor mij.

Ook een klacht indienen over DHL Express?