Klacht DHL Express: DHL en Douane probleem

Geachte DHL-Express Netherlands,

Van DHL heb ik begrepen dat mijn pakket bij de douane ligt, ik begrijp dat er random inspecties zijn. Echter vind ik dat ik erg slecht op de hoogte wordt gehouden. Normaal gesproken wordt ik goed op de hoogte gehouden en is het pakket er in binnen 7 dagen, er zijn 2 dossiers opgestart vanuit DHL is het mogelijk om stappen te ondernemen en na te vragen bij de Douane afdeling wanneer ze het pakket gaan vrijgeven, want ik zou hem toch wel graag willen hebben. Ik wacht al ontzettend lang, ik heb gebruik gemaakt voor DHL-Express voor uiterstmaat snelle verzending maar dat heb ik nu niet gemerkt.

Een oplossing, & navraag bij de douane afdeling wanneer ze de zending gaan vrijgeven/inspecteren, hij ligt er al 7 dagen.

Klacht9201
    De verwarring zit ook aardig in de track and trace, gezien de engelse track and trace wat anders aangeeft dan de Nederlandse, zie bijlage. DHL.
    Geachte DHL,

Dus na 10 dagen als die nog niet is vrijgegeven dan kunnen jullie het na vragen bij de douane? Zoja, dan de klacht open laten tot vrijdag gezien dan de 10 dagen verstreken zijn.

En bestaat er geen overleg tussen de backoffice en de douane, dat zij binnen dat periode informatie kunnen opvragen?

Gr
    Klacht9201
    Er is wederom geen contact geweest wat u mij aangaf, dat een van uw collega's mij een bericht zal sturen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren