Klacht DHL Express: DHL en ongepast gedrag

Klachtnummer
# 250954
Gebruiker
D.A. Sy-A-Foek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

om 4 voor 6, op het nippertje binnen de aangegeven tijd (14-18 uur) werden de pakketten afgeleverd. daarover heb ik een opmerking gemaakt. de bezorger zei dat ik mijn humeur moest verbeteren, weigerde het recycle pakket met koffiecups mee te nemen, werd handtastelijk en rukte aan mijn kleding.

De oplossing

DHL moet zijn bezorgers effectiever instrueren op correct en klantvriendelijk gedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen