Klacht DHL Express: Dhl flut bedrijf

Helga Awad

Wat zijn jullie voor een flut bedrijf?
Het kost al vreselijk veel energie om pakketjes überhaupt van jullie te ontvangen. Maar dat mij adres niet klopt en mijn pakketjes retour afzender gaan breekt alle records van waardeloos bedrijf.
4 pakketjes waar ik met smart op zit te wachten worden terug gestuurd. Vreselijk bedrijf is dhl. Ik ga nu ook de klacht bij H&M zelf neerleggen aangezien ik geen mogelijkheid heb bij hun om via een ander bedrijf mijn pakketjes te ontvangen ben ik van mening dat zij hier ook meer van moeten weten. En ja als je trackingnummers wil hebben zodat je doe mega talentvolle koerier kan achterhalen die heb ik. Kan niet eens een anders afspraak inplannen 😡🤬

Dat iemand gaat zorgen dat mijn pakketjes komen, want het adres klopt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat meerdere pakketjes onterecht retour gaan. Begrijpelijk dat u dit bij ons meldt. Ik kijk dit graag voor u na. Heeft u daarom voor mij de zendingsnummers? Een zendingsnummer begint vaak met 3S, JVGL, JJD of bijvoorbeeld CY.

Ik hoor graag van u.

Sam
    DHL Parcel E-care
    DHL Express
    Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Willem
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?