Opgelost door DHL Express: DHL gebruikt verzinsels voor het niet op tijd te kunnen bezoegen

content Opgelost
Vera van der Horst

Beste DHL,
Het is nu al de tweede keer, dat DHL
Ons voor niets laat wachten.
Natuurlijk is het begrijpelijk, dat er iets is tussen gekomen van jullie kant, maar het gaat me echt te ver om te zeggen , dat wij niet thuis waren!!
Wij zijn constant thuis gebleven voor DHL en met dit hete weer waren we zelfs binnen (met alle ramen wijd open.)
Omdat dit nu twee keer achter elkaar is gebeurd nemen we in overweging om
klingel op de hoogte brengen en de oorzaak naar voren te brengen bij hun,
Dat wij niet meer gaan bestellen vanwege de slechte service van u.
Wij konden begrijpen om vele redenen ,
Dat u problemen onderweg op doet of door drukte geen tijd meer heeft om te bezorgen, maar ga niet klakloos zeggen dat wij niet thuis waren.
Trouwens ik spreek niet alleen voor mijzelf , maar deze geintjes ervaren meer klanten, vrienden en kennissen van me , over familie nog maar niet te spreken.
Als u als goed postbedrijf voor de dag wilt komen verzin dan geen onwaarheden en lever de pakjes netjes af bij uw klanten.
Even nog ter kennisgeving : er zat ook geen briefje in onze brievenbus dat wij niet thuis waren.
Niet allen uw tijd is kostbaar maar ook onze tijd is kostbaar. Zinloos wachten is
Irritant.
Ik hoop spoedig van u te horen!

Vera van der Horst/ Vrouwenvelder
Vlasleeuwenbek 13
1441TD purmerend.
Vera.vanderhorst@upcmail.nl

Geen verzinsels meer over de ware toedracht. En de bezorgtijden zo goed mogelijk aan houden, tenzij van jullie kant een gegronde reden is van het niet kunnen bezorgen.
Sowieso verwacht ik een excuus van DHL met de belofte een betrouwbare postbedrijf te zijn.

DHL Express
    Geachte mevrouw Van der Horst,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze wijze kunnen wij immers onze dienstverlening verbeteren. Wij streven er uiteraard naar om zendingen binnen de aangegeven tijdsvensters aan te bieden. Helaas kan het incidenteel wegens omstandigheden voorkomen dat een bezorgpoging buiten dit tijdsvenster wordt aangeboden. Ik kan begrijpen dat dit vervelend voor u is. Mijn excuses dan ook voor dit ongemak. Zojuist heb ik het zendingsverloop van de betreffende zending nagekeken en zie inderdaad dat de zending op de verkeerde wijze is ingescand. De zending staat inmiddels opnieuw ingepland voor vandaag en wordt tussen 14:00 en 18:00 uur alsnog bij u aangeboden. Mocht het vandaag niet mogelijk blijken om de zending af te leveren, dan vindt er automatisch morgen een nieuwe bezorgpoging plaats. De bezorgpoging van morgen kunt u dan met de traceercode via onze website aanpassen.

Ellen
    Webcare DHL Parcel Nederland

Vera van der Horst
Excuses aangeboden en geen verzinsels meer maken. Zoals klant niet thuis. Kan me best begrijpen dat met deze hitte het geen pretje is om te bezorgen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?