Opgelost door DHL Express: DHL geeft in track & trace onterecht status "niet thuis"

content Opgelost
Jerry_L

DHL geeft aan dat wij niet thuis waren tijdens bezorging van pakket. Dit is waar geweest voor de 1e bezorgpoging echter hebben wij de afgelopen 2 dagen iemand thuis om te wachten op pakket. DHL heeft ook voor alle bezorgpogingen geen briefje in de brievenbus gedaan om aan te tonen dat ze langs zijn geweest . Resultaat is nu dat DHL het pakket terug stuurt naar de verzender waardoor wij nog langer op het pakket mogen wachten.

DHL stuurt het pakket NIET terug naar de verzender en onderneemt vandaag nog een 3e ECHTE bezorgpoging.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u de laatste twee bezorgpogingen aanwezig bent geweest maar dat er is gemeld dat er niemand thuis was. Uiteraard is dit niet de bedoeling hiervoor bied ik dan ook graag mijn excuses aan. Uw zending staat gepland voor levering vandaag tussen 18.00 en 21.00.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Miranda
    DHL Parcel

Jerry_L
Het pakket is bezorgd, een verklaring voor de onterechte "niet thuis" melding heb ik echter niet gehad. In de toekomst ga ik me wel 2 keer bedenken voordat ik nog iets met DHL laat versturen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?