Opgelost door DHL Express: DHL geeft in track & trace onterecht status "niet thuis"

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 284557
Gebruiker
Jerry_L
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL geeft aan dat wij niet thuis waren tijdens bezorging van pakket. Dit is waar geweest voor de 1e bezorgpoging echter hebben wij de afgelopen 2 dagen iemand thuis om te wachten op pakket. DHL heeft ook voor alle bezorgpogingen geen briefje in de brievenbus gedaan om aan te tonen dat ze langs zijn geweest . Resultaat is nu dat DHL het pakket terug stuurt naar de verzender waardoor wij nog langer op het pakket mogen wachten.

De oplossing

DHL stuurt het pakket NIET terug naar de verzender en onderneemt vandaag nog een 3e ECHTE bezorgpoging.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u de laatste twee bezorgpogingen aanwezig bent geweest maar dat er is gemeld dat er niemand thuis was. Uiteraard is dit niet de bedoeling hiervoor bied ik dan ook graag mijn excuses aan. Uw zending staat gepland voor levering vandaag tussen 18.00 en 21.00.

    Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jerry_L
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket is bezorgd, een verklaring voor de onterechte "niet thuis" melding heb ik echter niet gehad. In de toekomst ga ik me wel 2 keer bedenken voordat ik nog iets met DHL laat versturen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen