Klacht DHL Express: DHL geeft mijn pakket niet, terwijl Ze hem hebben en weten welk pakket het is.

Klachtnummer
# 270133
Gebruiker
Santas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik moest maar "duimen" dat mijn pakket na maar liefst 3!!!! X dezelfde sorteerfout, de volgende dag na een week wachten eindelijk bij mij zou aankomen. Aldus een vd medewerkers van DHL Mijn pakket werd van sorteercentrum naar het distributiecentrum en terug gestuurd. Nog steeds geen pakket, en bellen heeft geen zin. Mijn pakket bij vidaxl besteld, maar waarschijnlijk ga ik zometeen op zoek naar iemand die wel goed levert. Ook vidaxl zegt niks te willen doen, ja ik kan het nogmaals bestellen en dan is het er over twee dagen...pfff da's dus twee keer betalen hè.

De oplossing

Mijn pakket waar ik voor heb betaald ook daadwerkelijk krijgen. Ze weten welk pakket het is, maar willen het niet opsturen, wat is dit nou. Ik zou het netjes vinden mijn pakket desnoods door de directie zelf te laten bezorgen. Heb er immers voor betaald!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen