Klacht DHL Express: DHL geeft mijn pakket niet, terwijl Ze hem hebben en weten welk pakket het is.

Santas

Ik moest maar "duimen" dat mijn pakket na maar liefst 3!!!! X dezelfde sorteerfout, de volgende dag na een week wachten eindelijk bij mij zou aankomen. Aldus een vd medewerkers van DHL Mijn pakket werd van sorteercentrum naar het distributiecentrum en terug gestuurd. Nog steeds geen pakket, en bellen heeft geen zin. Mijn pakket bij vidaxl besteld, maar waarschijnlijk ga ik zometeen op zoek naar iemand die wel goed levert. Ook vidaxl zegt niks te willen doen, ja ik kan het nogmaals bestellen en dan is het er over twee dagen...pfff da's dus twee keer betalen hè.

Mijn pakket waar ik voor heb betaald ook daadwerkelijk krijgen. Ze weten welk pakket het is, maar willen het niet opsturen, wat is dit nou. Ik zou het netjes vinden mijn pakket desnoods door de directie zelf te laten bezorgen. Heb er immers voor betaald!

Ook een klacht indienen over DHL Express?