Klacht DHL Express: DHL gemist werkt niet

Yolanda

Afgelopen zaterdag de bezorgtijd voor vandaag gewijzigd naar 18:00-21:00 omdat ik overdag niet thuis was. Volgens de site ook gelukt. Echter toen ik om 17:30 thuis kwam was DHL al geweest. Nu komen jullie morgen weer volgens het briefje. Helaas ben ik dan aan het werk. Wijzigen lukt me dit maal niet. Ik wil het pakje namelijk graag naar een afhaalpunt laten brengen. Als er morgen niemand is komen jullie de volgende keer (4e) zeker weer door de week op het moment dat ik er niet ben, wat betekend dat mijn pakket wordt teruggestuurd, en dat alleen omdat de service niet werkt.

Mijn pakket morgen niet thuis aanbieden maar naar het afhaalpunt brengen.

DHL Express
    Beste Yolanda,

Wat naar dat u de bestelling was misgelopen. Ik zie helaas geen enkele registratie van een wijzigingsverzoek op zaterdag. Ik ben bang dat uw wijziging voor de 25e dus toch niet was doorgekomen in ons systeem. De code die u de 25e had ontvangen was daarnaast wel gewoon geactiveerd in ons systeem. Wij hebben zover bekend geen storing gehad dus ik heb niet direct een verklaring waarom u zoveel problemen heeft ondervonden met het aanbrengen van een wijziging. Excuses voor het ongemak.

Wellicht kunt u als u dit probleem in de toekomst weer heeft, proberen de wijziging via een ander apparaat in te voeren. Er melden zich bv vaker klanten bij ons die problemen hebben op een mobiel apparaat (telefoon/tablet) maar vervolgens niet op een PC of laptop. Hoewel de website in principe op alle apparaten werkt, raden wij u toch aan dit voor de zekerheid te proberen om uit te sluiten dat het toch aan het apparaat ligt dat u gebruikt.

Ik zie dat u inmiddels wel een wijzigingsverzoek heeft kunnen doorvoeren. U krijgt een bericht wanneer de zending af te halen is op de door u gekozen parcelshop. Ik ga er dan ook vanuit dat deze klacht inmiddels is afgehandeld.

Met vriendelijke groeten,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?