Klacht DHL Express: DHL heeft gegooid met goed verpakte stofzuiger dat deze kapot is, schade wordt niet vergoed.
Details
De klacht
Heb een stofzuiger ter reparatie opgestuurd naar de reparateur. Voor alle zekerheid heb ik het pakket verzekerd verstuur.Direct na ontvangst stuurt de reparateur mij een mail met een verregaand beschadigde stofzuiger. Melding daarbij dat de verpakking zwaar beschadigd was en ook het kunststofhuis van de stofzuiger. Zij sturen mij een foto van de kapotte stofzuiger en een schaderapport waarin zij aangeven dat de stofzuiger goed verpakt was met bubbeltjesfolie, maar dat er gegooid o.i.d. met de doos. Schade geclaimd bij DHL, deze wordt ondanks de verzekering afgewezen omdat ik geen foto kan overleggen van de beschadigde verpakking. Dat was voor mij niet mogelijk, ik ben namelijk de verzender en niet de ontvanger!
De oplossing
Schade vergoeden, ik had de zending niet voor niets verzekerd,Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.