Klacht DHL Express: DHL heeft ons gemist, maar waren wel thuis!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 596322
Gebruiker
Gerben
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik verwachtte een pakketje vandaag.
Het gehele gezin is de hele dag thuis geweest.
Ik had gekeken dat mijn pakket tussen 12 en 14 aan zou komen.
DHL busje wel zien rijden vanuit de tuin.
Toch schrijft DHL op de tracking pagina dat ze ons 'gemist' hebben...
Merkwaardig.
Nu moet ik het pakket ergens gaan ophalen... Echt goede service!

Gewenste oplossing

Pakketten voortaan gewoon wel bezorgen!
Geboden oplossing
Geen oplossing! Alsnog mag ik achter mijn pakket aan. Reactie van DHL: "Hoogstwaarschijnlijk is dit een eenmalige fout geweest." Ik mag aannemen dat u ook beter weet als bedrijf zijnde, anders toch eens achter de oren krabben, omdat er legio klachten over dit onderwerp op internet te vinden zijn... Jammer dat het zo wordt opgelost...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat naar dat er niemand heeft aangebeld. Ik kan me voorstellen dat u hier van baalt. Hoogstwaarschijnlijk is dit een eenmalige fout geweest. Helaas kan de zending niet nogmaals in levering. Die zal nu klaar blijven liggen op het servicepunt.

    Mijn excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Marlee
    DHL Parcel Ecare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen