Klacht DHL Express: DHL heeft zeer slechte toegang tot indien klachten op de site

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 451539
Gebruiker
BozeHuisvrouw1960
Datum
2 reacties

Details

De klacht

T&T staat: bezorgd. Dus niet.

De oplossing

Bezorger ontslaan

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het erg vreemd dat u het pakket van Slaaptextiel niet heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Wij kunnen een onderzoek voor u opstarten, om na te gaan waar dit pakket is bezorgd. Daarvoor hebben wij de volgende gegevens nodig:

    - uw e-mailadres
    - uw telefoonnummer

    Mocht u deze gegevens liever niet op deze openbare website plaatsen, neemt u dan even contact met ons op via 0900 2222120.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie.

    Fijn dat uw pakket terecht is, maar de bezorging is duidelijk niet naar behoren verlopen. Mijn excuses hiervoor.

    Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. De bezorger wordt hier dan ook op aangesproken, zodat dit niet opnieuw gebeurt.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BozeHuisvrouw1960
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger wordt hier dan ook op aangesproken, zodat dit niet opnieuw gebeurt. Nooit meer iets gehoord...
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen