Klacht DHL Express: DHL houdt zich niet aan de regels

sad Niet opgelost
John

Ik heb bij Omoda maandag jl een paar slippers gekocht. Voor 12.00 uur besteld 'savonds voor 22.00 uur thuis. Dhl werkt hier niet aan mee. maandag (24-06) 10.09 angemeld, dinsdags (25-06) 10.02 sorteren en aangekomen in jou regio. En toen bleef het stil. Dus dat zal wel morgen/overmorgen worden. Hoezo Omoda dezelfde dag nog besteld,hoezo DHL snel.
Vorige week nog een horloge ontvangen via DHL in een stukje papier voor de deur onder een bosje gevonden. Hoezo DHL afleveren bij deburen of weer retour meenemen. !!!

Als Dhl dit doet zoals ze doen moeten zij zelf weten, maar ik kijk naar een andere vervoerder.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw O'Moda pakket niet dezelfde dag nog geleverd is, maar pas een dag later. Mijn excuses dat we dit niet sneller bij u hebben gekregen. Helaas kan het soms voorkomen dat er een verbinding wordt gemist, waardoor een zending inderdaad wat vertraging oploopt.

Dat u vorige week een horloge buiten heeft gevonden vind ik ook vervelend om te horen, en daar zou ik voor u graag verder achteraan gaan. Die manier van leveren is namelijk helemaal niet toegestaan. Heeft u daarvan voor mij nog het zendingsnummer van dit pakket?

Alvast bedankt, met vriendelijke groet,

Dion
    DHL Parcel Webcare

John
Er was geen oplossing mogeliijk. Klacht ging over te laat leveren, anders dan was beloofd en het niet up to date zijn van DHL track en trace. Uiteindelijk wel bezorgd. Allemaal niet zo spannend, maar doe wat je zegt en beloofd.

Ook een klacht indienen over DHL Express?