Klacht DHL Express: DHL is mijn pakket kwijt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 410007
Gebruiker
Klant!
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket is kwijt, sinds 3 december staat er bij track&trace dat het pakket Dorsten (D) heeft verlaten op weg naar land van bestemming. Hierna is het stil, DHL zegt dat ik contact op moet nemen met de verzender om een onderzoek in te laten stellen. Echter is dit een particuliere verzender die zijn geld uiteraard al heeft ontvangen en hier niet de moeite voor wil nemen. Raar dat DHL het via de verzender speelt de ontvanger is immers net zo goed klant.

Gewenste oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is gebleven, hetgeen wat in het pakket zit is een collectors item en niet vervangbaar.
Geboden oplossing
Er is geen oplossing geboden enkel herhaald wat ik zelf ook had geschreven. Dit is het standaard antwoord van DHL, afschuifantwoord. Kennelijk neemt DHL vragen/klachten niet serieus. Ik ben klaar met DHL als logistiek verzender en zal ook zakelijk afscheid nemen van deze partij!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw melding. Helaas is deze zending nog steeds niet in Nederland aangekomen. Wij hebben ook geen inzage in deze zending. Ik moet u hiervoor verwijzen naar uw verzender in Duitsland. Deze kan contact opnemen met DHL in Duitsland en een onderzoek laten starten naar deze zending.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen