Klacht DHL Express: DHL is pakket zoek geraakt en kunnen niks voor me betekenen

Consument#102030

Ik heb een iets besteld vanuit Amerika wat verstuurd zou worden door DHL. De hele reis van Amerika naar Duitsland en per vrachtwagen binnen Duitsland tot aan Nederland ging goed. Eenmaal aangekomen in Nederland heb ik niets meer van ze gehoord. Inmiddels 3 weken verder is er nog steeds geen wijziging in de statusupdate van de verzending.

Ik zelf kan geen onderzoek starten, dat kan alleen de verzender.

Dus ik, de gene die wat koopt moet de dupe worden van dat gelange wacht en misschien krijg ik mn pakket wel nooit neer, omdat DHL mijn pakket zoek is geraakt en alleen de verzender er iets aan kan doen?

Maar de ontvanger niet?

Ik wil mijn pakket zsm ontvangen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb geen idee wat de status van dit pakket is. Het is namelijk geen DHL Parcel NL zending. Zendingen zoals dit worden doorgaans door PostNL geleverd binnen Nederland. Ik heb ook daar even voor u gezocht, maar ook daar lijkt dit pakket nog niet bekend.

Dus inderdaad is de verzender, waar u klant bent, de enige partij die u hier verder kan helpen. Die kan een onderzoek voor u opstarten en u met elke vervolgstap helpen.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?