Klacht DHL Express: DHL is slordig en klantonvriendelijk en waar is nu het pakket?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 283808
Gebruiker
gs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL belt niet aan en bezorgt pakket op nr 60. Onduidelijk is waar in Nederland het pakket bezorgd is. Ook is onduidelijk wie voor dat pakket heeft getekend als ik niemand heb gemachtigd. Ook werkt de bezorgcode niet.

De oplossing

Ik wil mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending geleverd bij uw buren op nummer 60. Indien zij het niet hebben ontvangen wil ik u adviseren dit aan te geven bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons verzoeken dit verder na te kijken.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gs
Datum
Uiteindelijke oplossing
DHL lost niks op. DHL schuift alles af op de klant. Pakket waar getekend voor moet worden, wordt elders bezorgd. DHL reageert daags nadat er een klacht ingediend is op hun website. Dus nee tegen DHL. DHL wil dat ik het pakket zelf ophaal. Onduidelijk waar. En als het pakket daar niet is dan moet ik zelf contact opnemen met de verzender.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen