Klacht DHL Express: DHL is slordig en klantonvriendelijk en waar is nu het pakket?

gs

DHL belt niet aan en bezorgt pakket op nr 60. Onduidelijk is waar in Nederland het pakket bezorgd is. Ook is onduidelijk wie voor dat pakket heeft getekend als ik niemand heb gemachtigd. Ook werkt de bezorgcode niet.

Ik wil mijn pakket.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending geleverd bij uw buren op nummer 60. Indien zij het niet hebben ontvangen wil ik u adviseren dit aan te geven bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons verzoeken dit verder na te kijken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
    DHL Parcel

gs
DHL lost niks op. DHL schuift alles af op de klant. Pakket waar getekend voor moet worden, wordt elders bezorgd. DHL reageert daags nadat er een klacht ingediend is op hun website. Dus nee tegen DHL. DHL wil dat ik het pakket zelf ophaal. Onduidelijk waar. En als het pakket daar niet is dan moet ik zelf contact opnemen met de verzender.

Ook een klacht indienen over DHL Express?