Klacht DHL Express: DHL klantenservice weigert klacht op te lossen en de DHL Claim afdeling verzint maar wat.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 313865
Gebruiker
Paul Schimanski
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Dit zoekgeraakte pakje heeft nu 3 casenummers en niemand die er iets mee doet. De Claimafdeling die daar onderzoek moet doen geeft de middelvinger.
Zie hun antwoord hieronder:
Bedankt voor uw mail.

Op 13 juli heeft u een claim ingediend. U geeft aan dat uw pakket met barcode JVGL106871489786077140 niet bij de ontvanger is afgeleverd.
Uit onderzoek is gebleken dat uw zending vanaf 6 juli klaar ligt om opgehaald te worden, de ontvanger heeft hier een bericht van gehad.
Bijgaand zenden we u het zendingsverloop mee.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Samir
Parcel Claims Specialist

Vervolgens stuurt deze "Claims Specialist" MIJN EIGEN ATTACHMENT, waarmee ik zelf het zendingsverloop aantoon.
Samir doet een copy-paste en zend mijn eigen overzicht terug en denkt daarmee weg te komen.

De "Claim specialist" de hele historie vanaf 30 juni niet gelezen en vertelt ijskoud, dat het pakket vanaf 6 juli al is af te halen.
MAAR DAT WETEN ALLE BETROKKENEN ZELF OOK AL VANAF 6 JULI.
Kortom de claimafdeling heeft NIETS onderzocht.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Paul Schimanski
    Datum
    1. WAAR BEVIND ZICH HET PAKKET, DAT AL SINDS 6 JULI ERGENS IN ZWEDEN LIGT?
    2. WAAROM HEEFT DE GEADRESSEERDE GEEN BERICHT ONTVANGEN?
    3. WAAR, OP WELKE LOCATIE KAN DIT PAKKET WORDEN AFGEHAALD?
    4. WAAROM BLIJFT DHL IN EEN CIRKELTJE DRAAIEN?

  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Schimanski,

    Helaas heb ik geen inzicht in (lopende) onderzoeken. Ik adviseer u te reageren op het bericht van mijn collega van de afdeling Claims.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul Schimanski
Datum
Uiteindelijke oplossing
DHL weigert dit probleem op te lossen en stuurt mij al 2 weken van kastje naar de muur
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen