Klacht DHL Express: DHL komt bezorgafpraken niet na

rob

Ik heb weer wat besteld via internet wat ik wel eens vaker doe, helaas zag ik weer dat de bezorgdienst door DHL wordt gedaan, ik had al eerdere bestellingen gedaan die ook door dit bedrijf werden bezorgt helaas kwamen ze toen ook niet op de afgesproken tijd.
vandaag zal DHL een pakket bezorgen tussen 14:00 en 18:00 helaas kwam er niemand ik nam contact op met de klantenservice van DHL die vertelde mij dat het pakket waarschijnlijk vandaag niet geleverd zal worden eerder morgen ik vindt dit echt belachelijk dat ze eerdere keer de afspraken niet nakomen en nu zit ik op het pakket te wachten komen ze gewoon niet opdagen ik heb ook al een mail gestuurd naar het bedrijf waar de bestelling heb gedaan en een verzoek gedaan om mijn betaling terug te storten.
in het vervolg als ik wat bestelt via internet en ik zie dat de bezorgdienst DHL is dat zal ik zeker de bestelling bij een andere bedrijf doen die samen werkt met postnl want daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Betere bezorgers zoeken die wel hun afspraken na kunnen komen, en niet die er nou lopen die overal maling aan hebben.

DHL Express
    Beste Rob,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart. Dit is zeker niet de bedoeling.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat uw zendingen niet correct worden afgeleverd. Vanuit het systeem zie ik dat uw zending vanwege overmacht is uitgesteld naar de volgende werkdag. Ik snap voor u dat dit erg vervelend is, want u zit op uw pakket te wachten.
    Helaas gebeurd het soms dat een zending uitgesteld moet worden. Dit gebeurd echt alleen als het niet anders kan.

De volgende dag is uw zending bij uw afgeleverd. Hopelijk heeft u deze in goede orde ontvangen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
    DHL klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?