Klacht DHL Express: DHL komt gewoon niet opdagen

C. Planje

DHL komt niet opdagen en laat niets weten. Afspraak was dat er op donderdag 22 maart een pakket opgehaald zou worden tussen 8.00-18.00uur. Werkelijk de hele dag zitten wachten en er is ABSOLUUT niemand geweest van DHL.
Volgens de "klantenservice" zijn ze zowel op donderdag als vrijdag geweest, maar was er niemand thuis. Dit is pertinent niet waar. De kous is hiermee voor DHL af. Wat een waardeloos, onbetrouwbaar transportbedrijf. Ze laten klanten gewoon de hele dag voor niets wachten en doen geen enkele moeite om hun fouten te herstellen. Bovendien zijn er bezorgers die kennelijk liegen over de adressen die ze zogenaamd bezoeken.

Excuses en een afhaalafspraak op uur en tijd als tegemoetkoming voor al het eerdere wachten.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u aanwezig was maar dat er geen bezorger is langs geweest om de zending bij u af te halen. Dit betreuren wij ten zeerste. Hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden. Volgens mijn gegevens is er inmiddels een nieuwe afhaalopdracht ingeboekt.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Miranda
    DHL Parcel

C. Planje
Gisteren met de klantenservice gebeld. Er stond inderdaad een nieuwe opdracht in. Dinsdag tussen 8 en 18 uur. Vandaag (dinsdag) opnieuw gebeld en nu zeggen ze dat er geen opdracht in staat. Er is zowel gisteren als vandaag WEER niemand geweest van DHL. Kennelijk is DHL niet in staat om een pakket af te halen. Ik ga het nu zelf oplossen en breng het pakket zelf weg. Dank je wel DHL !!!

Ook een klacht indienen over DHL Express?