Klacht DHL Express: DHL komt nooit zijn afspraken na

Klachtnummer
# 286749
Gebruiker
RachidSergio
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakketje dat de volgende dag afgeleverd zou worden (waar 12,50 voor is betaald). Is 2 dagen later nog steeds niet bezorgd, na bellen klantenservice DHL blijken ze niks te kunnen doen.

Ik woon niet in NL en dacht een leuk kado mee te kunnen nemen naar Londen, maar blijkbaar kost het 4 dagen om een pakket in kikkerlandje NL af te leveren. Als ik het product lopend had opgehaald bij desbetreffend bedrijf, had het mij maar 2 dagen gekost.

DHL klantenservice kan geen adreswijziging doorvoeren of pakketje retourneren, dus letterlijk waardeloos. Als ze toch niks kunnen betekenen, waarom hebben ze dan een klantenservice vraag ik me af.

Mvg,

Sergio

De oplossing

Het liefst dat DHL dat pakketje persoonlijk vandaag nog komt brengen.

Zoniet, dan zou het mooi zijn als DHL hun afspraken een keer na komt en anders gewoon stoppen als je de service niet kan leveren waar klanten voor betalen.

Ook zou ik graag mijn geld terug willen die ik heb betaald voor levering de volgende dag. Wat een grappenmakers zijn jullie ook.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een zending vanuit het buitenland nog niet ontvangen heeft. Kunt u wellicht de traceercode van deze zending toesturen zodat wij dit voor u na kunnen kijken? alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.

    Met vriendelijke groet,
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een zending vanuit het buitenland nog niet ontvangen heeft. Kunt u wellicht de traceercode van deze zending toesturen zodat wij dit voor u na kunnen kijken? alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.

    Met vriendelijke groet,
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen