Klacht DHL Express: DHL komt zijn afspraken NIET na .

Klachtnummer
# 264770
Gebruiker
Ingridvlekkie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte DHL ,

Ik had wat besteld bij het orderbedrijf Klingel , maar wou dat mijn pakket werd opgehaald , nou deze service bood klingel wel , gelukkig , ik maakte daar een afspraak over en mijn pakket zou worden opgehaald door DHL . Nu 3 weken later en 3 afspraken verder dat mijn pakket zou worden opgehaald door DHL , is mijn pakket nog steeds thuis . Over mijn opgenomen vakantie uren , want je moet toch immers thuis zijn , daar werd verder niet over gesproken !! . Ik heb Klingel daarover gesproken en zij liggen de schuld bij DHL . Ben benieuwd wanneer mijn pakket eens eindelijk wordt opgehaald .

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend jammer dat u voor niets zoveel verlof uren hebt opgenomen en telkens hebt zitten wachten tot een DHL bezorger het pakket bij u af komt halen. Er zijn volgens mijn gegevens de afgelopen 2 weken 3 afhaalopdrachten ingepland voor uw adres. De laatste van de 3, afgelopen vrijdag, geeft aan dat de afhaalopdracht is gelukt en het pakket is afgehaald. Indien dit niet het geval is, adviseer ik u dit nogmaals te melden bij de Klingel, zij zullen dit aan moeten kaarten bij hun contactpersoon binnen DHL zodat dit opgelost gaat worden en uw pakket als nog zo spoedig mogelijk afgehaald kan worden.

    Hartelijke groet,

    Tom
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen