Klacht DHL Express: DHL legt je pakket gewoon in de tuin

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 352631
Gebruiker
Ikke- 3
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de tweede keer in een maand tijd ligt het pakketje gewoon achterhuis omdat er niemand thuis was..maar de buren wel.
vorige keer ook een klacht ingediend bij de klantenservice, een excuus gekregen en ze doen het gewoon opnieuw.
Als je nu voor een tientje of honderd Euro hebt besteld het ligt gewoon in het zicht.
Ik weet dat hun dit niet mogen doen en de volgende dag het pakketje moeten brengen.
Dit kan toch zo niet.

De oplossing

De bezorger op het matje roepen en mij persoonlijk excuus brengen.
En zorgen dat dit nooit weer gebeurd.
Het liefst zou ik een vergoeding willen, omdat dit al vaker is gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    De manier zoals u beschrijft is niet hoe uw zending bezorgd had mogen worden. Mijn oprechte excuses dat het op deze manier is gegaan. Ik heb uw klacht doorgegeven aan het depot, zodat het besproken zal worden met de bezorger. We krijgen hier geen terugkoppeling over, maar u kunt er zeker vanuit gaan dat dit serieus wordt genomen.. Mocht uw zending beschadigd zijn geraakt dan raad ik u aan dit te melden bij de verzender, die kan het verder met ons afhandelen en eventuele kosten claimen. Ik ga ervan uit dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren. Mocht dit wel zo zijn, meldt het dan alstublieft, zodat we hier iets aan kunnen doen.

    Met vriendelijke groet,

    Iris.

    DHL Parcel Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ikke- 3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dhl heeft via de mail sorry gezegd en zou het met de chauffeur bespreken..verder helemaal niks.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen