Klacht DHL Express: Dhl levering wordt niet geleverd.

VanMaurik

Goedendag. U spreekt met Ivo van Maurik en ik wil een klacht indienen over jullie levering(niet levering) JVGL06041586725836340178. Ik zou mijn pakketje op eigenlijk afgelopen vrijdag krijgen. Echter gebeurde dit niet. Ik heb maandag gebeld naar jullie klanten service echter konden ze niks doen en zeiden ze het wordt opgelost echter werd er niks gedaan.
Toen heb ik gister maar weer gebeld werd mij toen verteld neem contact op met leverancier. Nou heb ik nog steeds niet mijn belangrijke levensmiddelen en mijn hele schema is nu door de war want ik moet daardoor overal opletten. Ik ben erg boos en met een sorry neem ik geen genoegen.
Met vriendelijke groet
Ivo van Maurik

Een vergoeding voor de geleden kosten omdat mijn hele schema door de war is waadoor mijn resultaaten niet gehaald kunnen worden.

DHL Express
    Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Goed dat u inmiddels een melding heeft gemaakt bij de verzender van uw pakket. De verzender heeft echter nog geen contact opgenomen met DHL. Zodra de verzender contact met ons opneemt kunnen wij starten met een onderzoek naar uw zending.

Wat betreft een vergoeding is DHL Parcel volgens de wettelijke vervoersvoorwaarden van DHL Parcel in geen enkel geval aansprakelijk voor enige directe of indirecte gevolgschade. Hierbij kunt u denken aan verlies van inkomsten, winst, rente, bruikbaarheid, verlies van afzetgebied of goodwill, ontstaan van extra kosten, etc. De kosten buiten de verzendkosten vallen hier helaas onder en deze kunnen we niet vergoeden.

Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?