Klacht DHL Express: DHL levert bij buren met verkeerd huisnummer

Kjeldschouten

Laatst een pakketje besteld.
Deze zou geleverd worden door DHL, op vakantie krijg ik van afzender bericht dat het pakket bezorgt is. Ansich niks vreemds want het word ook gewoon vaak bij de buren bezorgd.

Kom ik thuis: Nergens een briefje te bekennen.
Log in in op track en trace, is hij op nummer "83" bij de buren bezorgt...
Slordig en afgeraffeld werk, aangezien er enkel nummers 83 A t/m E zijn.

Ik ga niet DHL zijn werk doen en de halve straat lastig vallen.
Verzending nummer:
3SWRE0000042593

Dat DHL achterhaald bij welke buren het pakket bezorgt is of gewoon zelf maar de halve straat af gaat aanbellen.

DHL Express
    Beste Kjeld Schouten,Hartelijk dank voor het bericht.Wat vervelend om te horen dat de bezorger niet goed heeft genoteerd waar hij het pakket heeft afgeleverd. Ik snap dat u niet overal navraag kunt doen. Helaas is het zo dat alleen de verzender bij ons een onderzoek kan starten om dit verder uit te zoeken. Ik wil u vriendelijk verzoeken om dit met de verzender te bespreken. Zodra deze zich bij ons meldt, gaan we hier direct mee aan de slag.Mijn oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Suzanne
    DHL Parcel
    Kjeldschouten
    Ik heb de fout al getraceerd, jullie bezorger heeft geprobeerd mijn pakket aan te bieden bij nummer 83A en heeft bij geen response het pakket afgeleverd bij de buren op nummer 83 en het briefje bij 83A in de bus gegooid.Ik verwacht dat jullie bezorger door deze fout flink op zijn falie gaat krijgen... het moet toch niet gekker worden dat bezorgers pakketten van meer dan 100 euro bij het verkeerde huis gaan bezorgen!
    DHL Express
    Beste Kjeld Schouten,Heel erg bedankt voor de reactie. Goed om te horen om het pakket in ieder geval terecht is. Heel vervelend dat de bezorger het pakket op het verkeerde adres heeft aangeboden. U heeft gelijk dat dit niet hoort te gebeuren. Ik heb uw klacht intern gemeld. Een van mijn collega’s gaat dit bespreken met de chauffeur, zodat het niet nog een keer gebeurt. Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Suzanne
    DHL Parcel
    Kjeldschouten
    Klacht is danwel opgelost maar voor het merendeel door mijn eigen inzet.het standaard praatje "je bent de opdracht gever niet dus we kunnen niks voor je doen" is gelul...Er is wetgeving die bepaald dat de ontvanger de opdrachtgever niet is. maar er staat nergens in de wet dat je je niet behulpzaam op mag stellen naar ontvangers toe. Dus stop met de exuusjes en stel jullie eens behulpzaam op ipv afschuiven op verzenders en anderen!

Kjeldschouten

Ook een klacht indienen over DHL Express?