DHL levert pakket niet af.

M.M.A.P. Bergman

DHL liegt over aflevering pakket.Op 1-12-2016 was er een kaartje in de brievenbus. Ze zouden de volgende dag terugkomen. Twee keer een contact-email gestuurd. Niets meer gehoord of gezien. Op 5-1-2017 gebeld en voor een onderzoek moest ik de afzender vragen om toestemming te geven. Zij namen contact op en DHL zegt nu dat het pakket afgeleverd is. Dit is dus niet waar!

Excuus en vergoeding van de gemaakte kosten.

DHL Express
    Beste meneer/mevrouw Bergman,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Allereerst over uw niet beantwoorde mails, helaas heb ik deze niet terug kunnen vinden in ons klantenservice bestand. Mocht u nog een referentie nummer ontvangen hebben n.a.v. het insturen van deze mails, kan ik intern na laten gaan wat hier de reden van geweest is.

Wat het daadwerkelijke probleem betreft, wanneer een bezorger aangeeft het pakket wel afgeleverd gemeld te hebben, maar u niets ontvangen hebt (dus ook geen kaartje o.i.d.), zal er een onderzoek gestart moeten worden om de oorzaak hiervan te achterhalen. Wanneer er echter veel tijd verstreken is kan het soms lastig zijn alle details te achterhalen. In ieder geval kan een dergelijk onderzoek enkel volledig opgestart worden door de opdrachtgevende partij van een zending, d.w.z. in dit geval de afzender.

Mocht het onderzoek in dit geval geen oplossing meer uitwijzen, is het tussen u en de afzender hier eventuele vervolgstappen in te bespreken. De opdrachtgever staat vrij een claim in te dienen met dit volledige verhaal als deze het niet eens is met de uitslag van ons onderzoek, dan zal dit verder beoordeeld worden door onze claims afdeling. Omdat u de klant bent van de verzender, en deze de klant is van DHL, kan ik u geen directe onkostenvergoeding bieden.

Met vriendelijke groeten,
    Maarten
    DHL Parcel Webcare & klantenservice.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren