Klacht DHL Express: DHL licht Amazon verkeerd in

D

Amazon reageert op klacht Amazon, maar is door DHL verkeerd voorgelicht. DHL stelt dat bezorger aan de deur is geweest en dat bezorgen pakket niet onbeheerd wilde achterlaten. Dit is niet volgend de waarheid. Feit is dat bezorgen NOOIT bij mij aan de voordeur heeft gestaan, maar dat wel claimt. Bijzonder vreemde gang van zaken. Nog steeds is er geen adequate oplossing: ik moet nog steeds zelf achter mijn pallet aan. Daar heb ik geen verzendkosten voor betaald. Wellicht moet Amazon relatie met DHL heroverwegen. Deze handelswijze van de bezorger, lees DHL, is verre van netjes.

Meteen vanmorgen direct bezorgen voor 09:00 uur

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Het is bij ons bekend dat Amazon door vertaalfouten aan hun kant onjuiste notificatieberichten stuurt. Ons advies is dan ook altijd om de zending gewoon te volgen via onze eigen website dhlparcel.nl. Daar vindt u altijd de juiste informatie.

Vanzelfsprekend zijn wij met Amazon in gesprek over hun informatievoorziening.

Harald
    Webcare DHL Parcel

D

Ook een klacht indienen over DHL Express?