Klacht DHL Express: DHL licht Amazon verkeerd in

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425587
Gebruiker
D
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Amazon reageert op klacht Amazon, maar is door DHL verkeerd voorgelicht. DHL stelt dat bezorger aan de deur is geweest en dat bezorgen pakket niet onbeheerd wilde achterlaten. Dit is niet volgend de waarheid. Feit is dat bezorgen NOOIT bij mij aan de voordeur heeft gestaan, maar dat wel claimt. Bijzonder vreemde gang van zaken. Nog steeds is er geen adequate oplossing: ik moet nog steeds zelf achter mijn pallet aan. Daar heb ik geen verzendkosten voor betaald. Wellicht moet Amazon relatie met DHL heroverwegen. Deze handelswijze van de bezorger, lees DHL, is verre van netjes.

De oplossing

Meteen vanmorgen direct bezorgen voor 09:00 uur

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het is bij ons bekend dat Amazon door vertaalfouten aan hun kant onjuiste notificatieberichten stuurt. Ons advies is dan ook altijd om de zending gewoon te volgen via onze eigen website dhlparcel.nl. Daar vindt u altijd de juiste informatie.

    Vanzelfsprekend zijn wij met Amazon in gesprek over hun informatievoorziening.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen