Klacht DHL Express: DHL liegt!

Sisl

Een BBQ en pan besteld bij 1 webshop. De bestelde items werden met 2 zendingen verstuurd (track & trace). De verzending van de BBQ is goed verlopen. De pan is echter nooit op het juiste adres afgeleverd. Direct gebeld en er werd verteld waar de pan geleverd was, heel ander adres. Zelfs nog naartoe geweest en het gaat om een pand met tientallen bedrijven waar niemand iets wist. Webshop heeft een onderzoek laten starten en zij kregen de boodschap dat het pakket netjes was afgeleverd! Ik raad niemand DHL aan. Ik vind het een heel kwalijke zaak. Hun taak is pakketjes van A naar B brengen, als er dan iets fout gaat los je het op!

De webshop betaald nu voor de nieuwe pan. Ik vind dat DHL voor die kosten op moet draaien. Zij leveren niet juist af

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het zo gelopen is natuurlijk. Fijn dat de webshop het met u heeft kunnen oplossen door een nieuwe pan toe te sturen. Wat betreft de kosten van de pan kan de verzender natuurlijk altijd contact met ons opnemen en vaak ook gewoon een claim indienen voor de kosten. Uiteraard is dit iets wat wij verder regelen met de verzender zelf.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?