Klacht DHL Express: DHL liegt "we hebben u gemist"

Klachtnummer
# 425792
Gebruiker
A.J. van Rees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL bezorgers hebben er een handje van om hun pakketjes niet op de geplande dag te bezorgen onder het mom "we hebben u gemist" bull****! Waarom maak je een bezorgafspraak om hem vervolgens zonder contact te verzetten en daarbij dan ook nog eens de schuld op mij schuiven.

Verre van professioneel gedrag dit!

De oplossing

Kom verdorie gewoon je afspraken na of steek hand in eigen boezem als er overmacht is waardoor je niet kunt bezorgen!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u problemen heeft gehad met het geleverd krijgen van uw pakket omdat er onterechte niet-thuis scans afgegeven worden. Mijn excuses daarvoor.

    Ik zou graag met een specifieke zending meekijken, maar ik kan aan de hand van uw bericht niet met zekerheid achterhalen over welk pakket, of welke pakketten, u het heeft. Kunt u me van zendingsnummers voorzien?

    Alvast bedankt, en met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?