Klacht DHL Express: DHL liegt en komt afspraak niet na

RC2018

DHL beweert dat ze vanavond geweest zijn maar dat is niet waar! Er ligt ook geen papiertje in de brievenbus. Ik ben hiervoor de hele tijd van 18 uur tot 21 uur thuis geweest. Mijn voordeur zit naast de zitkamer waar ik de hele tijd was en waar ik zicht op de deur had. ER IS DUS NIEMAND geweest.
Dit is niet de eerste keer dat DHL dit flikt.

Compensatie en excuses. Uitzoeken wie de bezorger was en eindelijk eens maatregelen nemen en mij daarvan informeren. Ben niet meer in staat om bestelling in ontvangst te nemen en heb hem daardoor moeten annuleren! Ik heb het bedrijf aangegeven dat ik geen zaken meer met hen doe zolang DHL blijft bezorgen.

DHL Express
    Goedemorgen meneer/mevrouw Cornelisse,

Ten eerste mijn excuses voor de onterechte niet-thuis melding. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Het i voor u hartstikke vervelend omdat u aangeeft dat u de gehele avond heeft zitten wachten. Daarnaast vind ik het vervelend om te horen dat u het pakket niet meer in ontvangst kan nemen en hierdoor de bestelling heeft moeten annuleren. Ik zal er zorg voor dragen dat de chauffeur hierop wordt aangesproken en u kunt er vanuit gaan dat dit intern besproken zal gaan worden.

Eveline

Ook een klacht indienen over DHL Express?