Klacht DHL Express: Dhl liegt over niemand thuis zijn

Verbeek3

Ook ik ben slachtoffer van dhl
Vandaag zou tussen 11.00 en 15.00 een pakketje bezorgd worden.
Ik neem een vrije dag en ben geen seconde weggeweest
Om 18.15 wehkamp gebeld dat er nog niemand is geweest
Wehkamp verzekert mij dat de bezorger onderweg is en 100% zeker nog komt.
Om 21.05 bel ik weer na wehkamp aangezien dhl na 21.00 niet meer bezorgd.
En wat denkt u: zogenaamd zou dhl om 19.30 aan mijn deur hebben gestaan en was er niemand thuis.
Uiteraard geen briefje in mijn bus en nog ik, mijn vrouw, dochter of mijn 3 honden hebben iemand aan de deur gehoord.
En wat nu? Nou dhl komt gewoon morgen tussen 11.00 en 15.00
Ja dank je de koekoek ga niet weer een snipperdag nemen wat een leugenaars zijn dat zeg, onbegrijpelijk dat bedrijven met dhl in zee gaan.

Gewoon mijn pakket bezorgen zoals afgesproken en niet liegen over het niet thuis zijn.
Een excuus en een uitbrander voor de bezorger minimaal en breng mijn pakket nu in de avond of retour afzender.

Verbeek3
    Zojuist zelf naar DHL gebeld en wat blijkt?
    De bezorger heeft om 19.30 meerdere pakketten tegelijk afgescand als zijnde niet thuis.
    Waarschijnlijk kon ze haar rit niet afmaken ( zegt DHL) en heeft ze daarom al die pakketten maar in 1 x gescand als de mensen waren niet thuis.... bizar!!!
    Dit dus al om 19.30 terwijl het bezorgvak tussen 11.00 en 15.00 was!!!
    En dat kost je dan een snipperdag en een avond voor het raam zitten
    DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht.
    Het is inderdaad niet de bedoeling dat de chauffeurs die melding maken. Mochten zij het niet redden dan dienen zij de melding overmacht te maken. Onze excuses hiervoor en ik hoop dat we vandaag meer succes hebben met uw pakket.
    Lea
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?