Klacht DHL Express: DHL LIEGT OVER NIET THUISZIJN EN ADRESGEGEVENS die niet kloppen

OscarHalac

Voor de 1000e keer liegt GVD DHL dat of de adres gegevens niet klopt of dat iemand niet thuis is ik ben dit zo godveredomme zat het komt me neus uit is echt rampzalig het is letterlijk de afgelopen 10 bestellingen al FOUTGEGAAN MET DIE ZELFDE KUT SMOES
En elke keer moet IK die pakket zelf ophalen in apeldoorn omdat ik het risico al eerder heb genomen te laten her bezorgen en zelfs danngaat het fout lijkt gewoon zelfs of ze met jen ouwehoeren altijd op het zelfde adres weer de zelfde leugen
Door dit heb ik zovaak klantenafspraken wat verschoven moet worden omdat DHL weer zulke kinderijke tafereeltjes uithaalt.
DHL moet gewoon die snotneusjes als bezorgers er uit gooien die schijt aan alles hebben en daar voor de uurloon zitten
Ze weten tog dat als ze niet afleveren ze niet vervolgd worden omdat klantenservice 7 al dicht is en mijn wijk altijd als laaatst aan de buurt is 8/9uur avond denken ze gooi hem lekker weer in de bus en liegen dat ze niet thuis zijn of dat adres niet klopt TERWIJL HET ALS IK ME KAN HERRINEREN MET KOEIENLETTERS OP DE PAKKET STAAT
ECHT ZO GVD KLAAR MEE LOS DIT KUT PROBLEEM GEWOON OP

Dat ze me fucking kut pakket afleveren en niet letterlijk liegen dat gegevens niet kloppen het is nu zo erg dat als ik een pakje heb dat ik die dag altijd een uur in me straat blijf zitten om te kijken WAAROM die het zogenaamd niet kan vinden of DAT IK ER NIET BEN

En NEE zie NIKS maar wel letterlijk live voor je ogen de zending status naar niet thuis ziet gaan IS TOG LETTERLIJK OM JE HAREN VANNUIT JE KOP TE TREKKEN

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer vindt ik 1 zending terug in ons systeem van DHL Parcel. Deze is echter direct afgeleverd. Wellicht dat de zending waar u aan refereert niet op uw adres staat. Dit wil ik graag voor u onderzoeken. Zou u mij de traceercode van de zending willen sturen?

In afwachting van uw reactie.

Miranda
    DHL Parcel
    OscarHalac
    HET IS NIET 1 zending. Ik zeg het gaat de afgelopen 10x al fout incl deze week nog gewoon nog een keer en tuurlijk staat er afgeleverd want als je het zelf ophaald in apeldoorn komt bij zending status ook afgeleverd staan terwijl ik hem zelf heb opgehaald en nu wil ik een serieuze reactie terug wat gericht is op mijn bovenstaande verhaal want dit moet echt kappen!
    Heb nu nog een zending onderweg en durf bijna 100% te wedden dat die ook fout gaat.
    En heb totaal niks aan uw reactie gehad als ik eerlijk moet wezen want er is geen oplossing en ook geen nadere intresse in mijn verhaal.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ik wil graag uw klacht in behandeling nemen alleen daarvoor heb ik wel een of meerdere traceercodes nodig. Op basis van gegevens in dit bericht kom ik maar 1 zending tegen en deze is in 1x bij u thuis afgeleverd. Zou u deze gegevens alsnog willen toesturen zodat wij de klacht op de juiste plaats kunnen melden.

Ik hoor graag van u.

Chrissy
    DHL Parcel
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?