Klacht DHL Express: DHL liegt

content Niet opgelost
Duifje

DHL zegt dat er gisteren een pakket afgeleverd is, hetgeen niet waar is.
DHL zegt ook dat ik vrijdag niet thuis was, hetgeen eveneens niet waar is. Afgelopen vrijdag, zaterdag en maandag ben ik de gehele dag thuis geweest om pakketpost te ontvangen.
DHL zegt nu dat ik met mijn klacht bij de afzender, Hema, moet zijn.

Pakketten wil ik ontvangen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u dit pakketje niet heeft ontvangen. Het klopt echter dat u hiervoor bij de afzender moet zijn. Op verzoek van de afzender kan er namelijk een onderzoek worden opgestart bij DHL, zodat dit verder uitgezocht kan worden. De afzender heeft dit zo afgesproken in een overeenkomst met DHL. Ik wil u dus adviseren om dit te melden bij de afzender, zodat het onderzoek opgestart kan worden.

Mijn excuses voor dit ongemak en ik hoop dat het pakketje spoedig terecht zal zijn.

Marissa
    DHL Parcel E-care
    Duifje
    Heb inderdaad de afzender hiervan op de hoogte gesteld en wacht hun bevindingen af.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Dat is helemaal goed!

Judith
    DHL Parcel E-care

Duifje
Wil graag van DHL weten op welk huisnummer zij mijn twee dozen zijn bezorgd. Heb alleen een email dat er bezorgd is, maar niet bij mij!

Ook een klacht indienen over DHL Express?