Klacht DHL Express: Dhl maakt het zich wel heel gemakkelijk

Klachtnummer
# 470463
Gebruiker
AD5045
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Met dhl afspraak gemaakt na betaling van 5eur om pakje retour op te halen.
Vanaf doorgegeven tijdstip thuis en zonder aan bellen Dhl briefje in de bus. We hebben Ring. Bel en er is niet aangebeld volgens logboek. Met het lege briefje kun je er geen eens wat mee.

De oplossing

Graag reactie per mail en een oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken en kan de afhaalopdracht niet vinden. Heeft u misschien ook een traceernummer van het retourpakket?Ik kijk graag met u mee!

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen