Klacht DHL Express: DHL met 50-60 km /u door Gelderse Singel Lienden tijdstip 20.10 datum 29-06-2020.

JPS

Asociaal hard rijden in woonwijk met 50 - 60 km/u (30 km/u toegestaan)

Graag eens keer de bezorgers erop wijzen dat het een woonwijk is. Is de zoveelste keer dat ik DHL als dolle zie rijden hier.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Goed dat u dit bij ons meldt. We pakket dit graag serieus aan. hiervoor moeten we wel weten om welke chauffeur of chauffeurs het gaat.
    Heeft u misschien een kenteken kunnen registreren? Of heeft u misschien een adres (postcode+huisnummer) met tijd datum en tijd waar deze betreffende chauffeur iets heeft bezorgd?

Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.

Jasmin

DHL Parcel Webcare
    JPS
    Goedemiddag Jasmin. De beelden heb ik bekeken tussen 20:13:02 en 20:14:58. Ik krijg helaas geen duidelijk kenteken in beeld. Het betrof wel een Caddy van DHL. Volgende keer houd ik de persoon wel staande op de terugweg, want dit kan zo niet langer. Het is wachten op een ongeluk.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat we dit met de huidige info nog niet verder op kunnen pakken. Ik raad u echter wel sterk af om auto's staande te houden, of om in ieder geval ook aan uw eigen veiligheid te blijven denken. Als u vaker problemen ervaart dan kunnen wij met een kenteken helpen, of als u de postcode en het huisnummer van het adres waar de bezorger geweest is (samen met een tijdstip) daarmee ook.

Hopelijk merkt u spoedig verbetering op.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?