Klacht DHL Express: DHL MOET MIJN PAKKETJE ACHTER HALEN EN ZO NIET MIJN KOSTEN VERGOEDEN.
Details
De klacht
Mijn pakket is niet op mijn adres ontvangen. Terwijl het volgens de informatie van track en tracé pakketgegevens wel aangeeft. Zendingsnummer 3SPKT000277157. Er staat dat het afgegeven is handtekening en ontvanger klopt niet.! Ontvanger is BRUNA. DHL heeft geen BRUNA ontvangst winkel.Ik heb contact gehad met DHL en de verkoper. IK WORD VAN HET KASTJE NAAR HET MUURTJE GESTUURD. Ik ben mijn geld en pakketje kwijt.
DHL moet alle moeite doen om te achter halen waar mijn pakketje is gebleven, dat gebeurt totaal niet.
De werknemer die het pakketje zo genaamd heeft geleverd heeft het pakketje niet geleverd en heeft het zelf gehouden. DHL heeft foute werknemers in dienst die pakketjes stelen. DHL doet geen onderzoek naar deze werknemers en benadert de klanten! DHL is verantwoordelijk voor Dit probleem.
DHL schuift het af op de verzender en laat zo de klant in de kou staan.
Als DHL geen verdere onder zoek doet naar deze praktijken zal ik alles in staat stellen en de media erbij betrekken dat zij zo te werk gaan.
De oplossing
Dat DHL Alle moeite moet doen om de werknemer die mijn pakketje heeft ontvreemd te ontslaan en bij de politie een aangifte doen van diefstal. Daarnaast wil ik dat ik hiervan op de hoogte wordt gehouden. Ik heb recht op deze informatie en verloop van het proces. Ik wil ook het aankoop bedrag terug.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.