Klacht DHL Express: DHL MOET MIJN PAKKETJE ACHTER HALEN EN ZO NIET MIJN KOSTEN VERGOEDEN.

Alphons

Mijn pakket is niet op mijn adres ontvangen. Terwijl het volgens de informatie van track en tracé pakketgegevens wel aangeeft. Zendingsnummer 3SPKT000277157. Er staat dat het afgegeven is handtekening en ontvanger klopt niet.! Ontvanger is BRUNA. DHL heeft geen BRUNA ontvangst winkel.
Ik heb contact gehad met DHL en de verkoper. IK WORD VAN HET KASTJE NAAR HET MUURTJE GESTUURD. Ik ben mijn geld en pakketje kwijt.

DHL moet alle moeite doen om te achter halen waar mijn pakketje is gebleven, dat gebeurt totaal niet.
De werknemer die het pakketje zo genaamd heeft geleverd heeft het pakketje niet geleverd en heeft het zelf gehouden. DHL heeft foute werknemers in dienst die pakketjes stelen. DHL doet geen onderzoek naar deze werknemers en benadert de klanten! DHL is verantwoordelijk voor Dit probleem.
DHL schuift het af op de verzender en laat zo de klant in de kou staan.

Als DHL geen verdere onder zoek doet naar deze praktijken zal ik alles in staat stellen en de media erbij betrekken dat zij zo te werk gaan.

Dat DHL Alle moeite moet doen om de werknemer die mijn pakketje heeft ontvreemd te ontslaan en bij de politie een aangifte doen van diefstal. Daarnaast wil ik dat ik hiervan op de hoogte wordt gehouden. Ik heb recht op deze informatie en verloop van het proces. Ik wil ook het aankoop bedrag terug.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Super vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen.
    Ik begrijp dat u graag wil dat we er alles aan doen om uw pakket boven water te krijgen, dit gaan we ook zeker doen. Echter is het zo dat de afzender onze klant is (zij hebben ons de opdracht gegeven en ervoor betaald). Om die reden zal u het echt bij de afzender moeten melden en zullen zij dit verder voor u oplossen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Alphons
Geen oplossing.DHL HOUD OP DEZE MANIER zijn foute werknemers het hand boven het hoofd. Zolang er niks aan deze problemen wordt gedaan blijven de werknemers pakketjes ontvreemen/stelen. De klant wordt en blijft de dupe van dit criminele systeem. DHL wil niet de waarheid inzien dat dit hun probleem is. DHL verwijst gewoon het probleem naar de opdrachtgever. Ik ga hier serieus werk van maken. Het zal op korte termijn in de media komen. Ik zal ook aangifte doen bij de politie van diefstal. DHL is verantwoordelijk voor diefstal binnen hun organisaties en houd dit in stand.

Ook een klacht indienen over DHL Express?