Klacht DHL Express: DHL moet zijn bezorgers beter cotroleren.

sad Niet opgelost
R. Lemke

Geachte heer / mevrouw,
Op track & trace nummer 3SMPK1643092101 werd door DHL vermeld dat op ons adres niemand thuis was. Dit is pertinent niet waar!!
Mijn vrouw en ik zijn vandaag (d.d. 26-03-2019) de hele dag thuis geweest om het pakket in ontvangst te nemen.
Wij zijn dan ook zeer boos op deze manier behandeld te worden. Wij zijn lid van de consumentenbond en ontvangen maandelijks de consumenten gids. Vandaag hebben die van april 2019 ontvangen waar op de voorpagina vermeld wordt: "UW PAKKET LIGT IN DE KLIKO". Zoals u met uw klanten omgaat lijkt dat er bijna op.
Om in de toekomst gebruik te maken van de DHL diensten moeten wij nog eens goed over nadenken.
Hoogachtend,
Dhr. R. Lemke.

Ik wil mijn verzendkosten terug!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Judith
    DHL Parcel Webcare

R. Lemke
Pakket ophalen bij een buurtpunt

Ook een klacht indienen over DHL Express?