Klacht DHL Express: DHL moet zijn medewerkers beter instrueren hoe te werk te gaan indien de ontvanger niet thuis is.

sad Niet opgelost
PJ2

We hebben de dhl bezorger gemist. Krijgen een bericht dat onze naw gegevens onjuist zijn en dat het pakket vandaag naar de verzender wordt geretourneerd. Niet te geloven dat vandaag weer een raar incident plaatsvindt met dit bedrijf. Gisteren ook al een klacht hier geplaatst over DHL omdat er op de DHL website geen mogelijkheid is om een klacht in te dienen

Mijn pakket moet niet terug naar het sorteercentrum; het moet gewoon geleverd worden op het opgegeven adres. Indien niemand aanwezig is, dan moet het naar een DHL pickup point!!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Als u op onze website dhlparcel.nl naar "Support" gaat, komt u uit bij een heel arsenaal aan contactmogelijkheden. Langs al die kanalen kunt u bij ons terecht voor het indienen van een klacht of het stellen van een vraag. Als u snel reactie wilt, kunt u het beste kiezen voor de telefoon of voor de livechat.

Uw pakket is retour afzender gestuurd met de melding 'adres onbekend'. Als de adressering wel correct was, is het label misschien vies of beschadigd geweest, zodat het adres niet meer goed leesbaar was. Of de bezorger heeft een fout gemaakt, dat zou ook kunnen. Hoe dit ook zij, uw pakket zit al in het retourtraject. Dat kan ik niet meer terugdraaien helaas. Het beste kunt u dus contact opnemen met de verzender en hen vragen u uw bestelling opnieuw toe te sturen. Sorry voor het ongemak!

Harald
    Webcare DHL Parcel

PJ2
Contact opnemen met de verzender

Ook een klacht indienen over DHL Express?