Klacht DHL Express: DHL moet zijn medewerkers beter instrueren hoe te werk te gaan indien de ontvanger niet thuis is.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 458046
Gebruiker
PJ2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben de dhl bezorger gemist. Krijgen een bericht dat onze naw gegevens onjuist zijn en dat het pakket vandaag naar de verzender wordt geretourneerd. Niet te geloven dat vandaag weer een raar incident plaatsvindt met dit bedrijf. Gisteren ook al een klacht hier geplaatst over DHL omdat er op de DHL website geen mogelijkheid is om een klacht in te dienen

De oplossing

Mijn pakket moet niet terug naar het sorteercentrum; het moet gewoon geleverd worden op het opgegeven adres. Indien niemand aanwezig is, dan moet het naar een DHL pickup point!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Als u op onze website dhlparcel.nl naar "Support" gaat, komt u uit bij een heel arsenaal aan contactmogelijkheden. Langs al die kanalen kunt u bij ons terecht voor het indienen van een klacht of het stellen van een vraag. Als u snel reactie wilt, kunt u het beste kiezen voor de telefoon of voor de livechat.

    Uw pakket is retour afzender gestuurd met de melding 'adres onbekend'. Als de adressering wel correct was, is het label misschien vies of beschadigd geweest, zodat het adres niet meer goed leesbaar was. Of de bezorger heeft een fout gemaakt, dat zou ook kunnen. Hoe dit ook zij, uw pakket zit al in het retourtraject. Dat kan ik niet meer terugdraaien helaas. Het beste kunt u dus contact opnemen met de verzender en hen vragen u uw bestelling opnieuw toe te sturen. Sorry voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PJ2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact opnemen met de verzender
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen