Klacht DHL Express: DHL onbetrouwbaar qua bezorgen

Gebruiker1541947216

foutive adresgegevens overnemen. En dan geven ze aan dat je niet thuis bent.
Aangeven dat het pakje op een afhaalpunt ligt, is het nog niet aanwezig.

80% als het via DHL gaat komt het niet aan

dat er bij bestellingen een optie komt dat je bijvoorbeeld geen producten koopt die via DHL bezorgd wirden.
Dan moet je wasrschijnlijk wat meer betalen maar dat is niet erg

DHL Express
    Goedemorgen,

Wat jammer dat u een minder fijne ervaring heeft met de leveringen die u ontvangen heeft van DHL. Ik kan alleen geen recente zendingen vinden op uw adres. Dus ik ben benieuwd wat er precies is voorgevallen en bij welke zending dit het geval is geweest zodat we veder op uw klacht in kunnen gaan.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel
    Gebruiker1541947216
    JJD000090254000001217638 jullie hebben aangegeven niets te kunnen doen uiteindelijk heb ik het zelf opgehaald op het pakketje stond het juisde adres. Ook de chauffeur had dit kunnen melden.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Ik begrijp uit uw bericht dat u het pakket op moest halen van een service punt, omdat u de dag ervoor een niet thuis melding had gekregen en dat het adres niet klopte. Echter is de bezorger naar het adres gegaan dat op het label staat. Het label is aangemaakt door de verzender en wij kunnen deze gegevens niet zomaar aanpassen. Excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u het pakket inmiddels heeft afgehaald en ik hoop dat u er veel plezier van heeft.

Roos
    Webcare DHL Parcel

Gebruiker1541947216
DHL heeft het adres verkeerd overgenomen. Op het lebel stond het goed. Echter in de mail van DHL stond het verkeerd. Ik ben er nu echt klaar mee.

Ook een klacht indienen over DHL Express?