Klacht DHL Express: DHL onderneemt geen actie bij stilstaand pakket.

S.Arr

In januari heb ik een pakketje van Amsterdam naar Antwerpen opgestuurd die nooit is aangekomen. Heb hierom meerdere malen telefonisch contact opgenomen en mij werd telkens gemeld geduld te hebben. Na een paar keer gebeld te hebben ben ik doorverwezen naar het claimformulier waarbij werd gezegd dat het op deze manier zoiezo opgelost zou worden. Dit is helaas niet gebeurd en ik krijg ook geen reactie op mijn mailtjes. Het pakketje is niet kwijt maar staat stil. DHL heeft na alle telefoontjes en mailtjes nog steeds geen actie ondernomen.Onwijs onprofessioneel en erg slechte service, jammer!

Als ik het pakket traceer krijg ik te zien dat het stilstaat. Ik zou graag willen dat het pakket alsnog bezorgd wordt.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat u tot op heden nog niets heeft vernomen. Ik kijk graag met u mee naar uw zending. Heeft u voor mij de traceercode die het betreft?

In afwachting van uw reactie,

Miranda
    Goedemorgen,
    Bedankt voor uw bericht.
    Wanneer heeft u het claimformulier bij ons ingevuld? Ik heb namelijk geprobeerd uw zending op eventueel herlabelingen te vinden maar dit is niet gelukt.
    Lea
    Goedemorgen,
    Bedankt voor uw bericht.
    Lea
    Goedemiddag,

Heb zojuist navraag voor u gedaan bij de afdeling claims.
    Zij geven aan dat er op 20 februari een mail naar u is gestuurd. Dit is gebeurd naar e-mailadres soumayaarr@hotmail.com om 11:37 uur.
    De claim is daarna afgerond. Zou u na willen kijken of u deze mail heeft ontvangen?

Judith

S.Arr
Ik heb de mail van 20 februari nooit ontvangen. M.v.g. Soumaya

Ook een klacht indienen over DHL Express?