Klacht DHL Express: DHL ophaal plekken zeer beperkt en ver weg.

# 42049
dd

DHL is twee keer bij ons langs geweest voor het afleveren van een pakkertje, maar we waren niet thuis.

Het vervelende is dat we het nu helemaal in Maastricht op moeten halen. Dit is zeker een half uur rijden enkele rit. Zijn dus minstens 15 euro kwijt aan benzine.

Bij alle andere bezorgers (zoals PostNL en TnT, enz.) kan je, als je de bezorger gemist hebt, aangeven waar deze dan bezorgd moet worden. Bijvoorbeeld bij een postkantoor / ander ophaal punt in de buurt.

Dat als je de bezorger gemist hebt, dat je dan op internet kan aangeven waar je het dan kan ophalen. En dan het liefst een beetje in de buurt.
Bijvoorbeeld bij een postkantoor oid.

DHL Express
    Geachte heer Swinkels,wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over de service waarmee uw zending is verstuurd. Uw zending is namelijk met een service verstuurd waarbij de zending tweemaal wordt aangeboden alvorens de zending bij onze vestiging kan worden afgehaald.Hierbij hebben wij niet de mogelijkheid om de zending een derde keer aan te bieden. Hiervoor hebben wij toestemming van de verzender nodig. Hetzelfde geldt op het moment dat wij de zending op een ander adres moeten aanbieden.Daarnaast maakt deze service geen gebruik van Servicepoints. Op dit moment maken DHLFORYOU en Selektvracht hier enkel gebruik van. Wij kunnen om deze reden uw zending niet bij een Servicepoint afleveren.Wij hebben verschillende dienst waarbij het wel mogelijk is dat uw zending op een ander adres wordt aangeboden of dat u een nieuwe afleverafspraak kan maken. Helaas mogen wij niet zonder toestemming van uw verzender de service aanpassen.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team

Ook een klacht indienen over DHL Express?