Klacht DHL Express: dhl pakket "afgeleverd", niet ontvangen

Hans

een dhl pakket wat mij vandaag aangeboden zou worden tussen 14 en 18 uur staat nu als afgeleverd bij de dhl track & trace vermeld. ik heb echter niks ontvangen. ook geen briefje in de brievenbus. ben ik nu de zending kwijt?

de dhl klantenservice is even verbaasd als mij en zegt dat de gegevens van de chauffeur wel bekend zijn bij dhl maar dat ze niet door de klantenservice kunnen worden opgevraagd.

het lijkt erop dat de dhl chauffeur mijn pakket als afgeleverd heeft geboekt maar niet eens bij mij in de straat is geweest vanmiddag, aangezien ik de hele middag heb zitten wachten in de voortuin..

dhl verwijst me botweg door naar de afzender van het pakket ipv dat ze meteen die chauffeur traceren en vragen wat ie uitvreet..

zo snel mogelijk mijn pakket in huis.

DHL Express
    Beste Hans,

Erg vervelend om te vernemen dat uw zending niet goed bij u terecht is gekomen. Volgens het systeem is de zending op uw adres bezorgd en heeft de bezorger de zending gescand op enkele meters van uw voordeur.
    U geeft al aan dat u de zending niet hebt ontvangen en dat betreurt mij zeer.

De rede dat u naar uw verzender bent gestuurd is, omdat u de klant bent van uw verzender en uw verzender is de klant van DHL. Wij kunnen alleen uit naam van onze klant een onderzoek instellen naar dit pakket. In het onderzoek gaan wij natuurlijk de chauffeur navragen over hoe en wat.

Ik wil u daarom nogmaals verwijzen naar uw verzender om z.s.m. een onderzoek bij ons op te starten.

Mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
    DHL Parcel.
    Hans
    het pakket is vandaag bezorgd. de dhl man kan het pakket niet gescand hebben op enkele meters van mijn voordeur want dan had ik hem moeten zien. hij heeft, vanzelfsprekend, dan ook niet het gebruikelijke briefje in mn brievenbus gedaan gisteren. vandaag dus wel het betreffende pakket ontvangen, dus ik ben tevreden, ook al ben ik gisteren voor niets een hele middag thuis gebleven. u kunt deze klacht als afgehandeld beschouwen.
    DHL Express
    Beste Hans,

Bedankt voor uw reactie.

Ik ben blij om te vernemen dat uw zending alsnog correct is afgeleverd.
    Mijn oprecht excuses voor al het ongemak dat u heeft ervaren.

Carola
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?