Klacht DHL Express: Dhl pakket

Manpreet0706

Ik zou afgelopen maandag 23 sep een pakketje ontvangen tussen 10.00 en 15.00 uur. Ik heb hiervoor vrij genomen en ben de hele dag thuis geweest. Ik heb tot 15.00 uur niets ontvangen. Ik dacht misschien is de bezorger later, dat kan gebeuren. Ik ben blijven wachten en tot mn grote verbazing krijg ik pas om 18:13 uur een smsje en email waarin wordt vermeld dat ik niet thuis was. Vervolgens heb ik online een nieuw aflevermoment gekozen namelijk dinsdag 24 sep tussen 17.00 en 21.00 uur. Ik heb weer de hele avond gewacht! Raad eens? Om 19:58 krijg ik weer een smsje en email dat ik niet thuis was terwijl ik wel thuis was. Ik snap niet wat hier gebeurt. Ik vind het vervelend dat er wordt gezegd dat ik niet thuis was terwijl ik notabene vrij heb genomen en dat er zo nalatig wordt omgegaan met bezorgen! En dat ik tot nu toe nog steeds mn pakketje niet hebt ontvangen. Ik ben dit niet gewend van DHL. Ik heb nu weer een ander aflevermoment gekozen namelijk woensdag 25 sep tussen 17.00 en 21.00 uur. Dit is echt te absurd voor woorden!!!

Ik wil een klacht indienen tegen de chauffeur! Ik vind het vreselijk dat er zo nalatig wordt omgegaan. Ik heb een nieuw aflevermoment gekozen namelijk woensdag 25 september tussen 17.00 en 21.00 uur. Ik wil mijn pakketje morgen hebben bezorgd want het is een verjaardagscadeau! Heb ik mijn pakketje morgen nog niet binnen dan wil ik dat julli3 de factuur voldoen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?