Klacht DHL Express: DHL pakket nog niet afgeleverd in Duitsland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117681
Gebruiker
deverheultjes
Datum
6 reacties

Details

De klacht

25 juni 2 pakketen opgestuurd naar Duitsland via DHL.
1 pakket kwam na 6 dagen aan.
2 e pakket is nog steeds onderweg inmiddels al bijna 2 weken.Laatste update is van afgelopen zaterdag.
2 x met dhl gebeld die aangaf dat er een staking in Duitsland is geweest en het pakket de 8e wel geleverd zou worden nu nog steeds niet.


Thu, 25.06.2015 16:50 h -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Wed, 01.07.2015 13:21 h Köln, Germany The shipment has been processed in the parcel center
Thu, 02.07.2015 19:41 h Köln, Germany The shipment has been processed in the parcel center of origin
Fri, 03.07.2015 23:30 h Rüdersdorf, Germany The shipment has been processed in the destination parcel center
Sat, 04.07.2015 22:04 h Germany The shipment has been postponed and will probably be delivered on the next working day

De oplossing

Ik wil dat het pakket geleverd wordt want er zit een iphone in die retour is gestuurd en ik hoor dan 714 euro terug te krijgen.

6 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Erik,

    Helaas zijn er grootschalige stakingen geweest bij Deutsche Post in Duitsland. Zeer waarschijnlijk heeft de vertraging van uw zending hiermee te maken. Helaas hebben wij hier vanuit ons Nederlandse netwerk geen directe invloed op. De zending is al wel verwerkt in Duitsland dus wij verwachten dat het spoedig wordt bezorgd. Alle achterstanden die zijn opgelopen worden momenteel met man en macht weggewerkt.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    David
  2. Auteur
    deverheultjes
    Datum
    Nog steeds niet geleverd.
    Ik krijg nu een probleem met paypal want had voor donderdag al moeten reageren anders krijg ik mijn geld niet terug van de iphone.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Erik,

    Wat naar dat de status nog onveranderd is. Helaas kunnen we dit niet direct onderzoeken wat er precies aan de hand is gezien het pakket in handen van Deutsche Post is. Wij kunnen wel voor u een ticket aanmaken en het verzoek intern doorzetten naar Deutsche Post om de pakketstatus te onderzoeken. Kunt u ons een e-mail sturen op webcare_parcel@dhl.com met de volgende informatie:

    - (Vermeld "Klachtenkompas 117681" in de titel van de e-mail aub)
    - Een ingevuld claimformulier: http://bit.ly/1IOoLqr
    - Een waardebewijs (bv factuur of banktransactie)
    - Een omschrijving van het pakket:
    - Afmetingen en gewicht
    - Verpakkingswijze/kleur/opvallende details

    Alvast bedankt voor uw medewerking en nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    David
  4. Auteur
    deverheultjes
    Datum
    tot op heden nog niet geleverd.
    probleem aangemeld met klachtennummer en claim ingediend
    bij dhl
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u de claim heeft ingediend. Ik stel voor dat wij de klacht hier dan afsluiten en verder in de claimprocedure contact houden.

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaren heeft.

    Vriendelijke groet,
    Desiree
  6. Auteur
    deverheultjes
    Datum
    Ik wacht op een definitieve oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deverheultjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen